Säng.

Förhoppningsvis kommer en ny säng till oss idag vi har velat haft ny säng länge men det har inte riktigt blivit prioriterat förrän nu så vi hoppas, håll tummarna där ute.

Ska bli trevligt med lite nytt i sovrummet, sänggaveln har vi haft länge och resten i cirka två år så vi får se vad som behålls där inne :) För övrigt har vi bara myst här hemma fikat, ätit lunch, busat och lekt, det regnar ju ute :(

Julia ringde hem från pappa idag hon hade tappat en kindtand den andra inom loppet av två veckor så snart har hon gjort bort det där och bara har permanenta tänder och då är man stor :) sedan såg jag att lilla Maya fått sin sista mjölktand längst där bak fick för mig att hon hade alla men så var inte fallet då jag såg den lilla bissingen idag.

Håll tummarna nu då så uppdaterar jag senare.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback