Lite bilder från sommaren :)

Nu så är tjejerna hemma och big B och Elin kom och fikade en sväng trevligt har inte hänt så mycket idag rotat lite bland babykläderna och slappat plus lagade några saker till Big b.
Dags att ta itu med middagen snart tror det får bli köttbullar idag :)

Jennifer fällde en kommentar idag precis då jag ska gå igenom dagisgrinden " Mamma jag blir så irreterad på dig" Haha hon ville inte gå hem lekte ju och hade skoj men jag och fröknarna fick ett gott skratt iallafall, barn är ärliga :)

Tänkte bjuda på lite bilder har ju renoverat ett babykorg som sagt billigt skrot till fin babysäng kostade inte många kronor att fixa till denna, ett tips till dem som inte vill handla allt nytt och dyrt. Denna inhandlade jag på secondhand butik, inte för att jag behövde utan för att jag såg något fint i den lite gammal charm.

Saknar y love långt kvar innan han kommer hem, mat var det ja :)


Från gammalt billigt skrot till


En bedårande babykorg


För vår nye familjemedlem.


Prinzessan  Jennifer.


Maya sötnos


Julia stor tjejen.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback