Klart.

Då var huset rent och städat, räkningarna betalda och maten handlad bara resten kvar då :) skojar bara ska fixa med tvätten bara och lite små justeringar.
Som tur var så fick jag sällskap av Susanne så hon hjälpte mig att handla TACK för det alltid trevligt med ditt sällskap .
Tjejerna fick ny playdoh så nu har jag kastat den gamla som var dålig de hade superbra pris på icamaxi.
Snart kommer my love hem så ska strax göra mat, idag blir det stuvad pytt med grädde alltså sedan ska jag nog bara slappa med barnen och ta det lugnt, verkar som lilla Maya ska bli sjuk med nu medans Jennifer verkar piggare.
Det har gått toppenbra för Julia idag med hon verkar extremt nöjd förutom att det inte var bra mat, de är så roliga dessa minitonåringar sånna utlägg.
Nope dags för mat hej hej.


Uttryck dig
Postat av: susanne

Det är alltid trevligt i erat sällskap med:-) hoppas sessorna mår bättre idag. Kram

2010-08-24 @ 09:33:16
Postat av: susanne

Det är alltid trevligt i erat sällskap med:-) hoppas sessorna mår bättre idag. Kram

2010-08-24 @ 09:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback