Föräldrapenning.

Då har man begärt föräldrpenning för bebis för först gången då jag inte orkar bråka mer med fk om mina sjukintyg vi alla behöver ju pengar för att överleva, eller hur?
Förkyld och yr i skallen är jag får se om det är hb värdet som spökar till veckan, vågar knappt köra bilen då yrseln slår till hela tiden, nog om det man ska inte gnälla i onödan.
Barnen är på skola och dagis och jag tar det lugnt och grejar med tvätten, hämtar Julia vid tolv idag igen from nästa vecka är det vanliga tider.
Lillan blev tjurig nu på morgonen igen hon har nog kommit i en tidig trots ålder, jobbigt när hon blir så där för ingenting men söt är hon iallafall.
Tvättmaskinen är klar så hej hopp.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback