Doktorer.

Taskig update, varit lite mycket i två dagar nu bara :( vill börja med att ge ett stort TACK till Susanne och Julias farfar för all hjälp.Mycket som händer nu är yr i skallen dagarna i ända så igår var det bm besök och han ville ha en dr bedömning direkt vilket jag fick vänta med till efter fem då inga tider fanns men bebis mår bra med 138 slag/ minuten och sf-mått på 41cm är nu i vecka 33. Doktorn som kära Susanne var med till hittade inga nya fynd alla fysiska saker var ua lite hög puls men det har jag då jag är gravid så besviken utan fynd för yrseln åkte vi hem till barnen.

Dagen idag stod ultraljud och nytt dr besök på listan och snälla Allan skjutsade mig .Ultra visar på en jätte bebis på nästan 3kg och det pratades om att om två veckor är det nytt besök och fortsätter den lilla att växa i denna takt måste vi börja planera för en igångsättning så vi får se hur det blir med detta. Doktor där tror att jag fått besvär med kristallerna i öronen och skickade därför remiss till öron så förhoppningsvis så har jag tid om några dagar och vi vet vad yrseln kommer ifrån :) gud så skönt att få veta om det nu är det.

Allan och jag åkte och fikade lite och inhandlade några saker han skulle ha imellan ultra och dr besök på cirka en och en halv timme, han köpte även ett par nya gummistövlar till Julia TACK
Efter det hämtade vi Julia på skolan och de små på dagis och vidare hem för att laga middag som nu är äten, ska ta disken nu och sluta sitta här :)

Hej hej.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback