Den stora dagen.

Då var dagen här då liten gick till mellanstadiet, tänk vad tiden går fort snart är det dags med högstadiet :) tiden bara rinner iväg. Allting slutade idag med att Jennifer inte är så pigg och fick vara hemma med mig medans Maya är på dagis och har det bra. Vi skulle följa med Julia på skolan men det slutade med att hon ville gå själv med sina kompisar, ett tecken på att hon blivit stor kanske vad tror ni?
Hela skolan slutar tolv hela veckan på den nya skolan så då ska vi iväg och hämta får se om vi åker och inhandlar ny lera efter det och pennskrin.
Jag och Jennifer åkte hem igen och nu ritar hon och jag ska plocka det sista sedan igår tog en storstädning så det är lite plock kvar att ordna med sedan behöver jag bara koncentrera mig på tvätt här hemma för denna vecka iallafall :)
Vädret är konstigt som höst här så det är nog dags att börja hänga tvätten inne nu :( så trist.
Sista plocket nu kommer jag.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback