Vackert.

Oj vilket vackert väder, slog upp ögonen och solen skiner kan ju iallafall hoppas på att det är vår nu, eller vad  tycker ni?
Igår klippte vi klövarna på vår sällskaps gris och naturligtvis så lyckas jag klippa stackaren i pulpan, gud vilket dåligt samvete man får :(
Julia och jag var till stallet och gissa om hon kommer ihåg allt, jajamen det gör hon och jädrar vad hon tuffat på sig så det bådar gott. Gud så stor hästen är som snart ska få föl bara nån vecka kvar spännande.

Imorgon åker mitt hjärta fy vad jag kommer att sakna honom en hel vecka men man får hålla sig sysselsatt så tiden går fort.
Nej nu ska vi klä oss och fika och dricka mer kaffe så vi kommer ut i finvädret snart.

älskar alla mina.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback