Stor handling!

Ja ja jag uppdaterar :)
Tänkte jag skulle ta och storhandla lite idag då, blir nog ica maxi som det känns nu har typ ingenting hemma så det är ett måste.
Små trollen är på dagis till tre och Julia hon är hos pappsen, har inte en aning om när hon tänkte komma hem men det är inte så många dagar kvar på lovet.
Igår var jag och de små och hälsade på tant J och hennes lill tjej hela förmiddagen och eftermiddagen var vi tillsammans så härligt de lekte inne och ute sedan tog vi en prommis och imellan allt åt vi massa gott, vi måste verkligen träffas oftare än vi gör nu och bor på samma ö vi är hopplösa iallafall.
Idag kör jag volvo, ovant men min röda pärla måste besiktas idag så hoppas den går igenom håll tummarna :)
Nu måste jag få något gjort här, handling var det.
 Hörs senare då.

Älskar min familj.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback