Sjuklingar :(

Maya är fortfarande inge pigg hängig och halvkinkig men däremot är Jennifer pigg som attan. Julia och jag ska åka till stallet i eftermiddag och rida så då är pappa hemma med de små. Lite grejor är iallafalla inhandlade inför våren :)

Julia har fått två par skor och tunnare vantar hon har en hel del sedan tidigare.
Jennifer har fått fyra par strumpbyxor, en tunnare mössa, en kjol, vantar, skorna på bilden, gummistövlar, ett par finare sommarskor, en kitty bolero och ett halsband.
Maya har fått en scaloverall, skor, en mysdress i gult plysch.
Antar att de är ganska nöjda de små, Jennifer har fått mest just nu och det beror på att Maya fyller snart år och Julia har det mesta och att jag tar med henne då jag handlar kläder.
Snart dags att göra mat då annars hinner vi inte med   oss hade tänkt vara i stallet till femtiden för sedan ska pappsen gå på prommis då vi  är hemma igen.
Har inte hänt så överdrivet mycker mer barnen badade imorse och sedan har vi bara tagit det lungt slappat och plockat lite å ätit lunch.
Mat var det hej hej!
Älskar mitt hjärta mest i hela världen.


Tripp trapp trull, barnens vårskor. 




Mysungar Maya och Jennifer.



Lite kläder till tjejerna.




Lite taskiga bilder inget bra ljus ser jag.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback