Natten avklarad.

Då var första natten gjord, gud vad jobbigt det är att sova själv då man inte är van saknar mitt hjärta å vill att han kommer hem nu.
Idag är det sen dag så hinner inte till stallet vi får åka imorgon då vi inte är hemma förrän efter fem idag, har en lektion på slutet av dagen som jag bara måste gå på.
Trött är jag och barnen pigga, Julia har redan åkt och vi ska göra oss klar och fara, Maya ska få inviga sina stövlar med :)
Kanon väder och redan över fyra grader varmt så hoppas på en fin dag då barnen är ute på dagis själv sitter jag ju inne i skolbänken :(
Det här går inte nu måste vi bli klara så jag uppdaterar senare.
Älskar my love av hela mitt hjärta.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback