Mini weekend.

Har jag och tjejerna varit på i helgen, åkte till min syster och har haft det toppen bra tillsammans med henne och hennes barn och barnbarn :)
Tack tack för en toppen helg allihopa.
Lördagen åkte vi hem en sväng och höll vårt husdjur sällskap ett par timmar och sedan tillbaka för fortsatt god mat, bus och mys.
Söndagen började runt åtta då vi klev upp och Jennifer började att klaga på magvärk i omgångar fram i mot tolv kändes hon varm och hade fortfarande magvärk :( helt plötsligt somnade hon i soffan vilket hon aldrig gör så började ana oråd över det stackars lilla flickebarnet.
När hon väl var vaken igen fortfarande magvärk och varm så efter vi ätit for vi hem och tempade henne och mycket riktigt feber, lillstackaren.
Vi somnade sedan kom hon ner inatt och hade ont i magen så hon blev hemma idag, tydligen är detta nått virus som går på dagis och även på andra ställen men hon är piggare nu.
De blir hemma en dag till för säkerhets skull.
Idag fick vi besök med av min vän A händer inte allt för ofta så det va kul, gör gärna om det. I övrigt har vi varit hemma och slappat plockat, tvättat och grejat lite, lilla Maya sover redan då hon inte sov någon middag idag söt vännen somnade sittandes i soffan.
Idag hoppas jag verkligen att mitt hjärta kommer hem saknar honom så mycket nu han åkte för en vecka sedan, snälla kom hem nuuuuuuuuuuuuuu vill kramas!
Detta går inte måste göra i ordningen de andra för kvällen nu så natti, natti.

Älskar min prins och familj över allt annat.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback