Good morning!

Vaknade och tittade ut och vad tror ni jag ser? Jo det regnar fy vad less man blir. Var är våren med all sol?
Det har bara varit grått och regn nu i snart en vecka och det verkar  inte som den kommer att kika fram heller :( lär ju komma till veckan då man är tillbaka i skolan igen.
Tittade på mitt lilla troll idag och insåg att hon är inte så liten längre hon växer och utvecklas så det knakar och hon fyller ju två år om bara några veckor gud vad tiden går fort.
Julia kom hem igår härligt vi och barnen har saknat henne så skönt att allt är som vanligt tror hon hade hemlängtan och var trött hon sover än :)
På dagens ordning står det bus framförallt men i mellan blir det till att tvätta och städa lite alltid lika kul, eller inte.
Sedan efter fyra ska jag njuta av helgen med familjen och my love han åker ju på Måndag känns inte alls nå bra jag hatar att vara utan honom :(
Nu så ska jag fortsätta dricka mitt goda kaffe och sedan klä min lilla busunge, Jennifer är redan klar hon det ska ske på momangen med henne :)


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback