Alone :(


Hej hopp har kännt mig lite hängig idag vet inte varför igentligen men antar att jag känner mig lite ensammen .
Hur som haver så behövde Maya stövlar så pallrade mig iväg och inhandlade såna idag då, gissa vem som blev nöjd? Ja precis lilla Maya va ett helsike att hitta då hon har så små fötter och tydligen alla andra barn med, tror hela Sundsvall handlat gummistövlar.
Vilket fall som helst älskade hon dem vilket hon gör med alla skor :)
Hämtade upp Julia och vi åkte till stallet, Julia red en bra stund innan vi skulle vidare och hämta tjejerna på dagis och hem för att laga middag.
Efter mat, lek och bus så sover nu de små trollen och mamman sitter och hoppas på att pappan ska ringa, inte ens ett dygn har gått och håller på att längta ihjäl mig :(
Jaja jag ska ta och göra ett ryck nu med lite läxor innan det är dags för sängen, ska försöka komma isäng i tid då det lär ta hundra år innan jag somnar.
Imorgon är det svenska på skolan så ska sätta fart nu natt, natt och ha en trevlig kväll.

Bjuder på lite härliga bilder.

Fika i finvädret alla tre sessor.




Mayas nya stövlar :)




Tjejen som älskar att vara ute!


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback