Wiiiiiiiiiiiiiiiie!

Grattis, grattis stort grattis till mitt ♥ som klarade uppkörningen för mc idag, då var det klart skönt, gissa vad jag ska göra sedan eller nån annan dag?
Helgen har varit bra på Fredag eftermiddag blev det skoskåp dock inte uppsatt än, der kommer.
Lördag födelsekalas för syskonbarnet vi var där hela eftermiddagen så det blev snabbmat till middag, fy på oss men man får ibland :)
Sedan följde Julia med morbror och hans gullunge hem och sov över tyckte hon var toppen, Söndag kom hon hem och jag tog med mig Julia och Evelina till stallet blev ridning där och en massa ryktande, lilla Tolle blev bortskämd av två tjejer det gillar han.
Idag har vi bara varit hemma och myst, hämtat Julia och handlat lite så man får väl ta sig i kragen och göra nån nytta.
Hej hej så länge.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback