Tråkigt!

Så förbaskat tråkigt att betala räkningar men nu är det gjort för denna gång iallafall, sedan upptäckte jag att vi betalar inte avgift för Jennifers dagisplats längre antar att det beror på att hon ska fylla fyra snart, hoppas inte är nått annat iallafall :)
Fick undan en del igår städade och donade uppe skönt att få det gjort så idag kommer vi att tvätta och vika tvätt så blir det ordning på bygget :)
Längtar till Lördag och hoppas på finväder ska bli kul vi är sex personer som ska åka ut skoj, skoj. Får se när Big b kommer ut idag han ska låna mitt andra ställ till sin så kallade vän hi hi, du vet vad jag tycker Big b.
Nej nu ska jag ägna mig åt tvätt och roa min prinzessa.
Ha en toppen dag!


Uttryck dig
Postat av: magnus

det ska bli skit kul på

lörd vi ses på em idag

när jag slutat skolan

i morron är det dagen D

kl 1100 vet vi hur det blir

kram på er så länge

2009-09-23 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback