Svin kallt.

Fy vad det är kallt, riktigt svinkallt dags att fylla på vant förrådet, var tog värmen ivägen? brukar väl inte vara så här kallt i September vad jag kan komma ihåg, inte trevligt iaf :(
Vi ska iväg till stallet idag med ju i storm och kyla jaja inte mycket att göra åt det bara att klä på sig ordentligt.
Hjärtat kom hem ganska sent igår så hoppade i säng nästan på en gång och det är hela sex dagar till minst :( svin tråkigt men det är ju igentligen en bråkdel av all tid vi spenderar tillsammans så ska inte gnälla igentligen.
Barnen är på skola och dagis och jag å lillan är hemma ska bara ta det passivt idag har inga måsten direkt så kan man passa på :)
Imorgon får man storfrämmande tror jag ska bli himlans spännande Big b men jag ringer dig sedan om du läser för kan inte hämta Meja den tiden ska hämta mina egna barn då ju :( sorry men vi kan styra till det så hämtar jag henne tidigare, ok.
Nä ska ta hand om lite tvätt som vanligt, surra lite telef lär det bli med så hej hej så länge.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback