Städat!

Har jag och barnen gjort så nu är det rent och fint och alla mattor tvättade :) kan man sitta ner ikväll med gott samvete iallafall, endast lite plock i hall och vårat sovrum kvar men det går fort att göra inte nå mycket.
Lunchen är äten, undanplockad och diskad så skönt.
Solen kom och regnet slutade men blåser som storm så vi hittar på innegrejor idag.
Hjärtat kommer hem tidigare idag så ska jag åka och handla lite efter det, snart dags att hämta Julia med så ska väl byta en blöja och göra oss klara sedan.
Imorgon så är det kalastajm för syskonbarnet, trist att big b och kidsen förmodligen inte kommer då Evelina är sjuk :( hade sett fram i mot att alla skulle vara samlade men, men sånt som händer.
Nu så får det vara bra för nu, hej hej.

Älskar min familj mest av allt.


Uttryck dig
Postat av: magnus

ja vi får se hur dt artar sig

tyvärr dök ju inte hon upp med dom små

gr jag är arg nu

o det lär snart märkas

2009-09-04 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback