Regn & rusk.

Då var det Fredag  här blåser det och regnar som bara den, Stackars Julia som ska till stan med skolan.
Alla vi är påklädda och tvätten är vikt nu , ska hänga den nya maskinen, kommit på att tvätt blir man aldrig av med :( så är det med många rackar troll eller vad säger ni andra som har flera små?
Igår hade jag besök av Susanne, trevligt hon passade även de små så jag åkte en snabbis och handlade i samband med Julias hämtning, Tack för det.
Igår storstädade jag hela badrummet och det var välbehövligt men så rent och fint det blev nästan så man inte vill gå in där och röra till  och så kom den nya hyllan upp med :) skönt att ha det gjort bara att fortsätta då får kalla det Höststädning.
Nu så får det vara nog en stund ska gosa lite innan plikterna kallar man får göra så i mellan :) sedan när Maya sover tänkte jag ha egen mys med Jennifer kanske måla lite, hon fick inget mys igår då Maya sov så då gör vi nått extra kul idag .
Hej hej på er alla.


Uttryck dig
Postat av: magnus

evelina är sjuk så

vi kan nog inte åka ut i morron

med er till big S

men vi kan höras på tele senare under

dagen

kram på er big B

2009-09-04 @ 09:49:51
Postat av: linda

tvätten minskar aldrig :)

speciellt från chloes sida och alina:)

det ska bytas ständigt

fast killarna kan dom med....

2009-09-04 @ 10:30:40
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback