Ny dag nya tag.

Har vikt tvätt och hängt det sista fast tvätten tar aldrig slut igentligen :( men morgonen är lång hinner lite till iallafall. Ska hämta Julia ett sedan ska hon till pappa över helgen och vi måste handla, får ju besök på Lördag :)
Har mått illa och blir så trött då och i följd av det grinig och sur, jäkla magkatarr känns som livet blir förstört fast det inte är så men, börjar bli mycket bättre nu med medicinen iallafall. Synd bara att familjen blir drabbade med.
Har iallafall lärt Julia viktiga saker märker jag hon springer för barncancer fonden idag, tog en del av sina egna sparade pengar plus att hon fick av mig till att skänka , hon utbrast det är viktigt att skänka till cancerfonden så alla kan få hjälp för om inte man gör det så finns ingen hjälp att få så man får bra mediciner så duktig tjej.
Har världens suraste Maya idag inget är bra bara tjurar konstant provat lagt henne femtioelva ggr nu men utan resultat, skulle tro att hon är jätte trött.
Nu har jag surrat så mycket så hej hej.
Älskar min familj.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback