Morgon pigga.

Idag är mina barn extremt morgonpigga och uppe med tuppen, de brukar inte alls vara så men innan halv sju var de uppe idag, trötter nu då.
Igår så hade Julia sin bästa kompis Julia här en väldigt fin och väluppfostrad flicka så skoj att se hur bra de kommer överens hämtade dom vid två och vi skjutsade hem henne till halvsex då vi ätit middag och så, de hade ändå inte fått nog av varandra :)
Big b kom förbi en snabbis med hämtade kläder till bruppan som ska med på Lördag, en tjusig dam :) hoppas kläderna passar, säg till om det är nått ni saknar Big b.
Eftermiddagen igår bestod av barnen och tvätt, nu har my love fixat tvättis med så den stannar inte hela tiden yippieeee för det :) Maya fick klippa sig igen då håret bara rinner ut på henne, kommer bli en långhårig flicka det här, sedan fick hon ta en dusch innan det va natt, natt.
Mamma och pappa i huset kikade  två avsnitt Sopranos då alla prinzessor somnat innan det var dags att sussa för oss med.
Idag då är vi ensamma hjärtat jobbar över :( skittråkigt, vi ska åka och möta syster yster en snabbis innan vi hämtar Julia iaf sedan ska det fixas med mer tvätt, mat och allt därtill.
Oj vad jag skriver, hjärnan funkar bra på morgonen hahaha så sa jag till min syster då vi diskuterade studier med :)))
Have a nice day people.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback