Magkatarr :(

Har man fått magkatarr som spökar igen då :( så irreterande får ta och äta en kur magmeducin då.
Får skylla mig själv då jag slarvar med maten dessutom vet jag att det brukar bryta ut höst och vår av någon konstig anledning, ska ta och vila mig lite innan vi drar iväg på apoteket senare.
Igår var vi på teater skit kul tyckte Jennifer det var clownen Duff, Duff gud så hon skrattade hjärtat teater kommer vi att göra om :) sedan drog vi vidare med vårat sällskap tant J och hennes flicka till grillen och käkade mellis och hade det super trevligt sedan åkte Jennifer med dom hem och lekte.
Tack för en toppen dag tant J
Nog om detta nu ska jag ta och vila hej hopp ha en toppen dag.


Uttryck dig
Postat av: magnus

ät mat .nu

skicka mail till bigg B

jag har kikat upp lite ang

licenserna vi måste börja i en studie cirkel

o sen måste vi gå me i en skytte klubb

he he

2009-09-21 @ 11:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback