Laddar.

Sitter här med en  kopp kaffe och laddar för att göra oss klara, jag och Jennifer ska iväg på teater och seg är jag som bara den lilla Maya har fått för sig att vakna ca fem och vara super tjurig, för att sedan somna om till halv nio :( förmodligen övergående men trist då jag har svårt att somna om sedan.
När vi kommer hem så är det dags att ta itu med hemmet och tvätt då jag varit lite slö ett par dagar så får skylla mig själv :) kan vara skönt att få bort det på Söndag med.
Snart dags att höststäda gården med så man får sätta lite fart och  vantar till barnen måste inhandlas , dessutom är jag jättesugen på en skinnjacka till Jennifer så får se tiden utvisar.
Ha en bra dag gott folk så ska jag fortsätta lalla på med kaffet :)


Uttryck dig
Postat av: magnus

hallo hej på familjen

här skiner solen o barnen o jag ska ut o höst

städa vidare som vi gjort mest hela helgen

här o snickra på altanen snart så

kan man njuta av vintern så slipp man massa

stök o bök ute ;)

2009-09-20 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback