Kvällen.

Då var det kvällen igen och hunnit med en hel del under dagen med tvätt, handling osv. Tanken var att vi skulle åka till min vän Annika idag och käka men naturligtvis då jag är på väg att möta syrran så börjar bromslampan pipa och varna hej vilt så tordes inte köra, skittråkigt ledsen gumman.
Broder va förbi en sväng idag drack kaffe och pratade trevligt med en stunds sällskap, och du allt ordnar sig ge aldrig upp en K ger inte upp Big b glöm inte det kramar i massor till dig.
Hjärtat har jobbat över idag så brudarna och jag gjorde våfflor men nu när my love kom hem så blev vi sugen så nu har han åkt och handlat max mat såååååå gott och han är så go som åkte, love ya.
Har inte pratat med Susanne idag och inte setts på hela veckan :( nu saknar jag henne/dig i massor men hörs väl imorgon och syns på Lördag iaf :) prövade ringa men va upptaget.
Längtar till Lördag som en tok och tror inte jag är ensam heller, efter vår tur så ska jag bjuda Big b och hans så kallad tjejkompis V på middag tänkte köra Tacos, vad tror ni om det?
Nog från mig nu ska vika lite tvätt medans jag inväntar min käraste.
God natt och sov gott alla där ute i mörkret.

Älskar alla mina mer än himlens alla stjärnor.


Uttryck dig
Postat av: magnus

så nu har man sprojtans nytt

back däck på cykeln

hehe ska montera dit det

så allt är klart inför lördagens tur

hoppas det blir fin väder bara

kram på er

/big B

2009-09-25 @ 07:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback