Kväll.

Då var det kvällen då och Måndag är snart avklarad, lillan är sjuk  39,6 i feber en timme efter alvedon, stackars liten inte alls kul :( hon har redan lagt sig inge sugen på välling heller men saft går i så vi får ta det då.
De större är fortfarande vakna men snart dags för sängen för dom också, tänkte duscha,se Sopranos och lägga mig i tid vet aldrig vad natten bjuder på då man har en liten sjukling.
Till middag blev det broccoligratäng och potatismos, gott i li gott. Nu är allt undanstökat för kvällen och hjärtat är och handlar för naturligtvis glömmer jag att handla maskindiskmedel, dum som man är :)
Imorgon får vi nog besök av Big b syskonbarn och Jannice de ska äta och fika, hoppas lillan blir bättre bara ser verkligen fram i mot detta.
Just det om Maya är frisk på Fredag så ska jag och Big b hitta på en sak med våra små tjejer som jag tänkt göra i hundra år men nu tog han över och fixade ska bli kul, ni får veta då.
Vilket inlägg detta blev då nu är det nog för mig.
God natt och hörs imorgon, trevlig kväll till er alla.

♥The greatest you ever learn, is just to love and be loved in return.♥


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback