Klar :)

Då så var man klar med hallen :) Kunde inte låta bli så jag och Susanne åkte till birsta och inhandlade spegeln och tavellisten så nu är det uppsatt och klart bara en ny lampa och tavla som saknas, min önskelista är lång nu inför hösten, men är iaf jättenöjd med hallen blev jättestort.
Hämtat tjejerna så ser jag att Jennifer har en hel del prickar :( undra vad det är skitkonstigt och hon är himla trött med men lät henne sova en stund nu så får vi se sedan om de är kvar, mer eller mindre.
Ska väl ta itu med maten och lite plock här ser ut som en röra överallt utom hallen :) blir lätt så då man grejar, är säkert fler som vet vad jag menar.
Bjuden på middag är vi på Lördag med hos Susanne och hennes familj och ev helgen efter det ska vi åka mc tillsammans yippi vad kul.
Nä ni alla nu måste maten göras blir våfflor, grädde och sylt.
Hej hopp!


Uttryck dig
Postat av: magnus

jasså ska vi åka mer

hoj måste ha barnvakt till mejsan

så hakar nog jag o jannike på igen

kram big B

2009-09-16 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback