Hallå!

Nu så har Annica och jag umgåtts nästan hela dagen kul att uppdatera då vi inte hinner träffas så ofta :) tack för fika bruden.
Har vi hämtat prinsens överraskning, hämtat Julia och handlat så nu är det bara prinsen som ska komma hem och middagen ska göras, han är och tar upp bryggan så ska väl ta och hacka upp alla grönsaker så det är klart iallafall.
Imorgon så ska vi på middag hos Susanne och hennes familj ska bli skitkul längtar facktiskt, och ja idag har vi inte umgåtts men har saknat henne med :)
Har mina nya bralllor idag skitnöjd med dom, ångrar mig inte en sekund supersköna och snygga så det ska vara.
Nu måste jag nog ta itu med middan så hej hopp.
Ha en toppen helg allihopa.
Älskar min familj, mer än real life!


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback