Good morning sunshines.

Fy vad denna förkylning bråkar med mig nu börjar hostan komma :( vill inte ha detta mer nu man blir ju så slö, trist, man låter som en gammal skörde tröska eller nått.
Julia har åkt till skolan och båda de små är hemma idag, just nu står Maya och byter kanal för Jennifer och förstör den lilla busen vi har döpt om henne till The beast för hon är så omöjlig.
Har beslutat att riva ut sängkläderna och bädda rent så det är vad  jag ska göra och sedan tvätta allt med, lika bra att sätta fart nu då.
Hörs nått senare hej hopp allihopa.

Jag älskar dig mitt ♥


Uttryck dig
Postat av: magnus

va duktig hon är o rida

ser fram i mot att åka till

big S på lörd men vi får väl ta det

o bestämma på fred

skulle du kunna tänka dig

o vara barn vakt nå timmar på dan

på sön tänkte öva kon bana med

din sambo i så fall ;);););)

snälla blink

2009-09-03 @ 09:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback