God morgon :)))))

God morgon alla glada, börjar misstänka att Maya haft/har tre dagars feber har lite skumma prickar upp till på hals,bröst och rygg så hoppas att det är det och försvinner nu ingen av mina andra har haft 3 - dagars , har inte tempat nu på morgonen än bara dumt att springa med termometer hela tiden.
 Hon leker och är glad nu iallafall så då får hon göra det.
I helgen så har vi planerat Julia åker till pappa på Fredag efter skolan jag ska skjutsa ut henne hon har inte varit där på väldigt länge så blev det, Lördag fick vi barnvakt till de små så vi ska åka mc ,♥ har lånat hem en cykel som eventuellt ska köpas :) Allan ska vara med dom vad ska man göra utan han ett stort TACK, om Maya nu inte är sjuk då.
Söndag är det kalas för prinsessan Madicken det kommer Jennifer uppskatta och hon kommer här nu och har redan klätt ut sig till prinsessa :)
Igårkväll fick jag en present av my love ett par jättefina guldörhängen tack ♥ jag älskar dig de var jättefina :)

Nu så får det vara nog för nu så hörs hej hej.

♥Min familj är♥





Uttryck dig
Postat av: magnus

hejje på er jag har inte lyckats få nån barnvakt ännu

attans också

vill ju ut o köra dårå

men det löser sig

nog he he

2009-09-10 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback