Bortbjudna.

Då har vi varit på middag hemma hos Susanne och hennes familj skitkul, hör och häpna så drack jag facktiskt en och en halv cider tillsammans med Susanne händer så sällan att jag kan räkna det på över ett år på en hand, tack för en toppen dag och kväll.
Så fick jag nytt mc-ställ i racing modell och stövlar i svart och vitt skinn idag blev skit bra så ett jätte TACK till min prins, blev super nöjd :)
Älskar dig♥
Barnen somnade i bilen så nu ligger de i sina sängar och sussar sött så söta de kan vara, Julia va så trött att hon frågade om hon fick gå och lägga sig direkt.
Hjärtat åkte iväg och handlade lite då vi glömt toapapper :( kan ju vara bra att ha speciellt då man har tre barn, eller vad tror ni?
Nu ska jag hoppa i ett par mysbrallor och invänta att hjärtat kommer så ska vi mysa soffan och se Sopranos, ovanligt va? Sedan blir det sängen och sova sött ska ju iväg på teater med Jennifer imorgon så vi får se hur det går :)
God natt och sov gott


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback