Äntligen Fredag.

Då var det äntligen Fredag snart helg och my love är ledig ser fram i mot morgondagen och cykel hoppas bara att vädret håller sig.
Har grejat lite nu på morgonen, tvätten är hängd, sängarna bäddade och allt undanplockat :) skönt! Lillan somnade om och Jennifer ligger fortfarande och myser framför tvn i mamma och pappas säng, Julia är ju i skolan vi ska hämta henne ett för att sedan åka direkt till pappa med henne.
Det jag och Big b hade bokat idag ställde vi in och tar det om en och en halv vecka ungefär, hoppas du får barnvakt med hör av dig om du läser.
Nästa Söndag ska jag tant J, hennes dotter och Jennifer gå på barnteater så får inte glömma att hämta biljetterna idag ska bli skoj och det är Jennifers allra första gång :)))
Förmodligen får vi litet middagsbesök idag som det verkar ska bli jättekul får se vad man ska hitta på för mat då, nått gott iallafall och hemmagjord äppelpaj med äpplen direkt från trädet till efterrätt:)
Solen skiner här men inte särskilt varmt är så svårt att klä barnen nu, fler som tycker det eller?
Det får bli tunika och leggings för dom idag är ganska tunt men ändå täckande, nä ska väl ordna med det då, ta en svängom med dammsugaren och en dusch för innan jag vet ordet av det så är det dags för lunch :)
Ha en super trevlig Fredag allihopa så hörs vi snart.

♥Älskar min familj mer än livet själv♥


Uttryck dig
Postat av: magnus

ja little S jag letar med ljus o lyckta

efter det hör av mig senare under dagen

ev så löser det sig

kanske

2009-09-11 @ 10:26:31
Postat av: linda

hejsan

hihi ja man köper bara allt puttenuttigt nu

när man har en liten sessa till :)

bara fått köpa killkläder de senaste åren...

så nu hittar man en massa söta små grejer..

vill att hon ska komma upp i st 62/68 för i de st finns det hur mycket uubersöta saker som helst :P

2009-09-11 @ 11:55:45
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback