Snö.

Jahopp då har snön börjat landa här omkring med brrrr, hade fått ett mess från Susanne och hemma hos dom snöade det för fullt igårkväll men inte hos hos bara regn och storm här, men den lär ju komma snart.
Igår eftermiddag drog jag iväg till min kära vän A så gosig hennes mage blivit och stor, bebisen kommer ju inte förrän i Januari :) Sedan hem då låg alla de små och sov så blev en dusch och lugna gatan i sängen framför tvn så skönt, men av någon besynnerlig anledning så har jag svårt att sova fast jag e trött irreterande iallafall.
Vaknade idag och klev upp och vem är inte snorig tror ni? Jo lilla Maya naturligtvis men ingen feber eller så än så länge, Jennifer har varit snorig i ett par dagar med men inte så att hon varit hemma från dagis.
Hoppas att det stannar vid snor och inget mera bara. Glömde ju skriva va till stallet efter hämtning också igår Jennifer red och sedan Julia är ju på en annan nivå med henne, Jennifer tränara ju bara balans, sedan så satt Maya för första gången på en hästrygg gud så hon skrattade lilltrollet så kanske blir rid tjejer de andra med fast alla tre är minst lika motor intresserad lustigt hur de är :)
Nog för mig ska ta och fika å göra nytta.
Seee ya


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback