Så det kan bli.

Så det kan bli, ibland är allt fruktansvärt svårt att glömma utan att bearbeta på ett bra sätt det går inte att glömma om man inte kan bearbeta rätt, däremot förtränga saker men de kommer snabbt ikapp. När de sakerna kommer ikapp blir det inte bra överhuvudtaget men vad ska man göra?
Har tusentals tankar som snurrar omkring, bra minnen och hemska minnen även om de bra är betydligt många fler så spelar de in i mående och handlingar de som är negativa.
Har haft många tankar kring detta en längre tid men allt snurrar bara och när det är så personligt som detta att hela livet hänger på en tråd så är det svårt vare sig man vill eller inte.
Mitt liv, mitt livs kärlek, mina barn och tusen saker till, faan att man  har så svårt att bearbeta och glömma, men kanske inte så konstigt om hjärtat slits ut av en hjärnhand och stampas på och sedan trycks tillbaka i en enda slarvig röra utan åtgärder.
Så vad ska man göra och vad ska hända?
Jag älskar dig över hela mitt hjärta, men så svårt att glömma gå vidare accepter med mera, jag vill ha tillbaka vårat gamla perfekta, underbara förhållande och familj.

Den här låten betyder nått alldeles speciellt för mig och bara bra minnen.




Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback