God morgon!

God morgon är vad det är nu är så trött att ögonen går i kors än känns det som, har väl olika orsaker antar jag finurligt livet kan vara.
Igår blev det broccoligratäng till middag efter det åkte jag ensam till icamaxi handlade enstaka grej sedan så åkte jag in på citygross och handlade även där enstaka grej sedan vidare till Annica tog en fika där med henne chokladboll å kaffe yammie :)
Hemma igen kvart över åtta, tog en dusch sedan sängen och ett långt samtal, tror nog att allt kommer lösa sig iallafall även om det känns tungt och avskyvärt jobbigt, det måste helt enkelt lösa sig men hur vet jag inte riktigt än men hur det än är så kan man inte bara släppa allt för enkelhetens skull då man älskar någon av hela sitt   hjärta, skillnad om man varken är kär eller älskar någon då skulle det inte ens kännas tungt och jobbigt, får försöka ge och ta i en jämn balans och bearbeta måste jag göra vilket som.
Barnen är klara och jag ska ta och duscha göra nytta, efter skolan för Julia blir det stallet å rida sedan ska hon till pappa i helgen får se vad övriga familjen hittar på då, förmodligen en slapp helg.
Nej mys med tjejerna som är lite halvtjuriga idag, förkylda och trötta, sedan nytta och dusch va det.
.
Jag älskar dig Andreas av hela mitt hjärta, glöm aldrig det oavsett


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback