Ensamma.

Då var vi ensamma bara Maya och jag hemma så tyst det blev då T och N åkte hem vet inte vad jag ska hitta på lilla Maya sover också så har plockat undan och så men nu då ? Vad ska man hitta på lär ju fastna här, ha ha man är sämst som inte har större fantasi.
Är sjukt trött då jag inte är van att kliva upp så tidigt som jag gjort och fullrulle hela dagarna, men kul har det varit iallafall och de kommer vara saknade.
Igår drog vi iväg och kikade skinnställ till T de va skoj och innan vi hittade strl haha ja de va roligt T men nu är det gjort så nu vet du exakt vilken strl.
Sedan åkte vi och storhandlade, hämtade kidzen och käka middag ihop toppen, sedan idag så skjutsade jag dom till tåget så nu är det på väg hemmåt tre timmars färd så hoppas resan går bra.
Har inte så super mycket att skriva ännu som är av vikt så seeeeeee ya.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback