Vilken helg.

Kalas, kalas på hög nivå Lördag var det kalas för Fasters stor hjärta hela tio år fyllde hon och ett stort lyckat kalas med mycket fika och fina presenterag .
Igår Söndag så hade vår lilla stora tjej fyra år kalas, oj vad presenter hon fick sedan va det ju julskyltning och den hann vi också med, det va så mysigt det snöade och va inte allt för kallt. Varje år går vi på skyltningen så barnen får se tomten, äta korv och få nått paket så här innan jul samt se den fina julstämningen.
Idag har vi lunchat med Anna super mysigt sedan så gick jag och Maya till ett nytt ställe som öppnat i Birsta oj vilken rolig butik, fyndade en Didriksson overall till Maya får se om den är lika bra som Reima då, nån som vet?
Efter middagen idag så ska Jennifer och jag åka själva till Birsta egen mamma tid :)
I Fredags hände något fantastiskt, förtrollande men ni får veta sedan men kan bara säga :)))))))))
Nu så ska jag göra lite n ytta här hemma så maten och allt är klart tills vi ska åka.
♥Älskar min prins över allt annat.♥


Uttryck dig
Postat av: magnus

big B undrar när ska han va fin till kyrkan :)

2009-12-01 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback