Tjolla hopp!

Nu så ska jag ta itu med bloggen har inte skrivit på över två veckor nu skäms på mig :) men here i come. Fredag var Jennifer, Maya, jag och Annica till drakborgen oj vad de tyckte det va skoj härjade på i flera timmar och fikade :)
Kvällen tog vi det enbart lungt åkte iväg till gravarna hela familjen, tände ljus och satte upp lite myspys osv, resterande tid så åt vi gott och hade hemma mys.
Lördag hade jag ensam dag tjejerna va med pappa och Julia va på fest med moster och kusinerna. Jag och Anna drog iväg på klädbytardag i Bergeforsen skönt att gå bara hon och jag då vi inte hinner med det så ofta, hittade en hel del men inte så bra som det brukar vara och fortfarande ingen overall till Maya :(
Åkte sedan och fikade med tant J och hennes dotter så fick jag fina blommor av henne med Tack vännen du är en pärla. Barnen hade varit med pappa till Härnösand och shoppat lite på Dollar så fick jag blommor av dem med de är så söta :) Tack tack igen. Hjärtat lagade god mat sedan film mys och sängen.
Söndag hämtade vi hem Julia och så vidare till stallet de små for till Farmor med pappa, Julia har hård tränat nästan hela veckan på lovet; Jennifer har ridit med och travat så duktig tjej :)))
Just nu så sover lillan och de andra är på skola å dagis, vi har varit och handlat hem lite mat nu på morgonen så det är gjort och nu ska jag ta och göra nytta har tusen grejor att göra innan hämtning så får passa på är ändå storm och kallt ute så för sedan ska de små få baka pepparkakor tänkte jag är ju facktiskt November nu så de kan få göra en sväng nu och sedan en gång till.
Hej hopp!


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback