Snööööööööö!

Klev upp idag och vad ser jag? Jo det har kommit snö så mysigt, ganska komiskt eftersom jag städade undan alla mina sommar och vårkläder igår :)
Stackars lilla Maya har ingen overall heller så nu gör jag en EFTERLYSNING NÅGON SOM HAR EN REIMA OVERALL TILL SALU I STORLEK 74/80?
Har ingen lust att köpa en helt ny då de växer så fort visserligen så är reima stor på storlekarna men iallafall känns så onödigt.
Ett STORT GRATTIS till Tant J idag på fördelsedagen, vi syns sedan gumman grattis  till dig vännen.
Lillan sover än, tog sovmorgon hon är nog tröttis så det är bara jag och prinzessan Jennifer som är vakna och myser, hon blev överlycklig när hon såg snön, som hon väntat :)
Tjejerna börjar bli smått förkylda också, så himla typiskt alltid är det nått som ska hända och ske både bra och dåligt, thats life!
Som ni säkert sett så börjar det ändras på bloggen lite rörigt i designen just nu :)
Nu ska jag ta och klä oss och se om lillan strax vaknar, ha en toppen dag.
Älskar min familj.


Uttryck dig
Postat av: Therese

WOW vad snyggt det blev med bakgrunden:)



Sitter fortfarande och väntar å längtar:)

Pössen och kramen

2009-11-18 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback