Good morning.

Trött som ett ägg är man fast att jag somnade super tidigt igår igen men snart går det över vilket som alltid trött på morgonen.
Har två omöjliga morgonpigga prinzess troll, speciellt lilla Maya är överallt och gör hyss ett under att man får på sig kläderna innan man ska till dagis ibland :)
Idag så ska jag och lillan bara vara hemma tvätta och greja lite inte mycket men lite iallafall, sedan måste vi fixa inför kalasen fasters lilla/stora hjärta fyller ju också år.
Som jag och mylove planerat så ska vi försöka med present inhandling imorgon eftermiddag sedan har jag ju kvart för Julia med.
Nä detta går inte måste göra oss klara nu, så ha en superdag alla glada!
Lägger upp en bild nu eftersom jag är så slö på det i vanliga fall.
ENJOY

Bjuder på en superfin bild av mig och min prins :)


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback