Blåsigt.

Då  blåser det idag igen då snarare storm än nått annat så himla tråkigt :( lillan sover och hjärtat har åkt till jobbet för en stund sedan, sotarn har varit här så han stannade hemma :) inget brandförbud tack och lov allt såg bara fint ut.
Efter skola och dagis idag drar vi iväg till stallet sedan hem och laga middag tror jag ska göra köttbullar, då blir alla glada.
Bakade pepparkakor igår det tyckte tjejerna va skoj men lilla Maya hon åt upp sin lilla deg bit sedan ville hon kliva ner haha så sööööt.
Mer då? ska ta och ringa Susanne och se om jag kan söka skolan hemmifrån eller om jag verkligen måste åka in dit vore skönt att slippa har massor av annat på schemat som också måste göras så ska plinga henne innan det blir försent. Lägger upp lite bilder senare ska skärpa mig med det där :)
Tänkte jag skulle göra om lite på bloggen med så ser det konstigt ut så vet ni varför.


Uttryck dig
Postat av: magnus

tjollahoppsan

här är man hemma o är sjuk fick svinet tror jag

hadde en bra helg med T o N snart så

blir det mer en helger

har nu städat huset o tvättat o fixat

Big B kan när han vill

väntar på sista maskinen ska bli klar sen blir

det tv o sängen om man ska orka upp i morron på skola

men little S vi höres på luren kanske i morron

eller nåt kram på

er alla

Big B

2009-11-03 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback