Uppdate.

Lite uppdatering kan ju börja med gårdagen då, slöade hemma på förmiddagen sedan dags för Julia att åka till stallet rida osv, små tjejerna följde med pappa till stan, de hade handlat lite små grejor och ätit glass mysigt.
Kvällen så hade vi facktiskt barnvakt så jag skulle få öva att köra lite motorcykel för andra gången i mitt liv gick facktiskt bra måste jag säga så det kommer nog att ordna sig det där.
Väl hemma så blev det kaffe med barnvakt och nära vän och efter det låååååångt mys i soffan framför tvn.

Idag än så länge, skulle hämta mina syskon barn men blev bara en onödig resa så jag, Julia och Jennifer for till stallet och ryktade, ingen ridning idag dock då hon har lektion imorgon.
Hemma igen så tog pappsen lill Simson och barnen på promenad.
Mer än så har det inte blivit idag.

Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback