Trist väder.

Fy vilket tråkigt väder vi har idag dassigt med regn, kan ju vara bra det med så hinner man med lite inomhus grejor.
Varit uppe sedan åtta med små tjejerna, Julia är väl på gång hon med ska ju iväg på ridlektion till klockan elva så får hoppas på att det går lika bra som förra gången, återstår att se.
Jennifer är halvkrasslig snorig, hostig och hes så hoppas på att det inte blir värre och att vi andra får det ,så bökigt då det är sommar och varmt tar sån tid att bli av med bacillerna.
Snart så är det dags för my darling att skriva teorin för mc också hoppas att det går bra nu då men skulle bli förvånad om det inte gör det  iallafall sedan bara uppkörning kvar sen är det bara att åka sååååå mysigt måste fixa  egen hjälm till mig bara så den sitter ordentligt.
Äsch vad jag surrar nu ska jag pussa på den som jag älskar mest och sätta fart på Julia så vi hinner med oss.

Uttryck dig
Postat av: the big brother

hej på er

hur går det för jullan o rida

ska vi på lång sem nästa år med mc ni o jag o kurtan

är på g jag med nu he he

2009-07-20 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback