Grattis,grattis och tack tack.

Börjar med att tala om att my love klarade teori provet idag för mc, Grattis hjärtat.
Kan surra om gårdagen lite också, Julia hade sin kompis här var ju så dåligt väder så det blev ingen ridning.
Fick två presenter igår också Mc handskar och ett par jättesöta gummistövlar i vitt och rosa med högt skaft (bortskämd) tack så mycket Andreas.
Idag då har jag och Julia varit och ridit, pappsen och de små mötte upp nere vi hagen hos svärmor, tråkigt nog så va hon inte hemma men en gentleman som min sambo hade fixat med sig fika, sedan blev det korv i bilen till mellis och vidare till Heca där det handlades Mc jacka och byxa till mig ett stort tack igen, sedan jacka och hjälm till Andreas med inte mycket kvar nu gäller att vara beredda  då det inte är långt kvar till uppkörning.
Köpte facktiskt två par byxor och en ny fleece till mig själv också:)
Som sagt ja jag är nog lite bortskämd :)
Slut pratat om det nu Jennifer är piggare och Julia hon är lite trotsig men go iallafall och lilla Maya är ett stort busfrö men vi älskar er alla prinzessor, ska lägga upp lite bilder på dem också kör de nya grejerna senare.
Grattis och tack igen.
Love ya.

De absolut vackraste.









400

Uttryck dig
Postat av: the big brother

hej på er alla kul att han ligger före oss 2

hm vi måste sätta lite fart nu

he he

fast med allt som händer i mitt liv

för stunden så får vi se hur det blir

med allt känns lite tungt ljust nu med

allt men efter regn kommer sol sken den som undrar

hur mycket en KILANDER tål

kan ju fråga mig keep on kicking i will rise and shine

every time



nog om detta

tar dagarna som dom kommer numera

jo fasters lilla prins stavar sitt namn med Å o inte O

he he

kram på er alla



/the big and the best big brother

2009-07-22 @ 12:09:59
Postat av: Anonym

hej på er alla kul att han ligger före oss 2

hm vi måste sätta lite fart nu

he he

fast med allt som händer i mitt liv

för stunden så får vi se hur det blir

med allt känns lite tungt ljust nu med

allt men efter regn kommer sol sken den som undrar

hur mycket en KILANDER tål

kan ju fråga mig keep on kicking i will rise and shine

every time



nog om detta

tar dagarna som dom kommer numera

jo fasters lilla prins stavar sitt namn med Å o inte O

he he

kram på er alla



/the big and the best big brother

2009-07-22 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback