Toppen!

Då börjar vi bli sjuka då, har jätte ont i kroppen, halsen och börjar bli snorig blääääää inte alls vad jag tänkt mig och har tid med :( Prinsen mår inte heller bra men åkt på jobbet iallafall.
Igår så kom Therese, Nova och Sandra på besök tyvärr så var lilla Nova inge pigg stackaren men det var jätte trevlig iallafall och tack till Sandra som kom med present till Jennifer, hon fick en Tingeling grej med massa tillbehör en riktigt bra leksak.
Idag så ska Julia stanna kvar på fritids till tre är väl tråkigt att vara hemma med mamma och små syskon så vi har myst hela morgonen sett på film då vi inte behöver åka iväg tillett idag.
Just det vår lilla Maya har fått plats på dagis hon börjar inskolningen den 14 december, känns så fel vi alla tycker hon är så liten fast hon inte är det 1 år och 7 månader då är det verkligen dags att börja, haha vi har alltid sett henne så liten :)
Igår så fixade jag till i små tjejernas rum de har fått en soffa av Therese och Morbror så ett stort TACK till er,  det blev super mysigt bara Julia kvar nu.
 ;) till Big b, vi vill ha den!
Nu så har jag inte tid med det här med ska väl hitta på nått, har en del att göra med.

Älskar min familj.


Uttryck dig
Postat av: magnus

ja ja big B ska köra ner den i helgen rent av kankse nu vill han ha snöööööööööööööö

åka skoter nuuuuuuuuuu

kram på er alla

2009-12-04 @ 10:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback