Piggare!

 Ja idag känner jag mig piggare i kroppen men sovit dåligt och ont i halsen, eftermiddagen igår drog vi iväg till birsta och mötte upp Sandra, Julia behövde verkligen nya vinterskor så bara att ta en alvedon och åka så det blev ett par everest vinterkängor och en didriksson jacka till henne, nu är hon super nöjd.
Åt sedan middag där tillsammans med Sandra och hennes kille mycket trevligt sedan hem å bada barnen och natta.
Än så länge har vi inte gjort mycket här hemma myst hela morgonen kikat film med tjejerna så nu är det dags att göra lite nytta för vi ska iväg på bvc med Maya till klocka fyra hon ska göra arton månaders kontrollen, ska bli intressant att veta vad lilltrollet väger :) sedan vid fem ska vi hämta upp Julia hos en kompis.
Nytta va det plocka å dona måste man ju, sedan fyller jag ju år imorgon pensionär snart :)
Big b jag vill också ha snö, vi och barnen haha :) snälla kom med soffan snart ;) vi väntar på den ett stort TACK i förskott.
Nytta!!!!
Älskar min familj.
 


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback