Måndag igen.

Då var det månadag igen och julen närmar sig med stormsteg, lite stressad då vi har massvis kvar att handla sedan är det inskolning på Maya och massor av annat inbokat med, jaja det får så lov att hinnas med.
Helgen och min födelsedag har varit toppen ett stort till alla som grattade mig och så fina presenter TACK det var super alltihopa.
Igår var vi på kalas för Moa som fyller fyra grattis igen lill gumman och så var Big b och halva hans familj där med så blev en riktig släkt helg, sedan hem barnen helt slut och mamma med efter helgens upptåg.
Idag är barnen på skola å dagis så slappar, vilket jag igentligen inte har tid med men det ordnar sig grejar senare.
Lilla Maya håller på att somna nu så ska passa på att ta en kopp kaffe så hej hej.
Älskar min familj.


Uttryck dig
Postat av: big B

men hallå uppdate

bilder tack

du måste ju visa upp

diablo

/Big B

2009-12-17 @ 09:37:54
Postat av: Susanne

Halloj... uppdatering kanske? nu har jag suttit halva kvällen med samhälles fakta frågor. Om dom ändå kunde formulera frågorna något bättre.. men vi syns imorgon bruden..



Kram kram / din bänk kompis =)

2010-01-13 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback