Vilken härlig dag.

Oj vilken fin dag sol och värme hela dagen så skönt, gårdagen var lugn  var till svärmor och tog en fika sedan kom storebror med sin kompis och visade upp nya motorcykel fin va den satt jättebra bak med.
Julia och jag va på ridlektion å vad det går fort framåt nu galopperar hon för glatta livet och rider bommar på marken kul, kul.
Idag så segade vi hela morgonen sov länge med sedan kom Susanne ut, blev inställt igår så fikade pratade strunt osv, blev sedan bestämt att små tjejerna åkte med pappa och bada och Julia, jag och Susanne åkte till stallet så Julia fick rida det hon tränade igår, efter vi varit där så drog Julia och jag iväg på Ikea och  inhandlade strumpor och en tröja till Andreas och ett par jeans till mig så när vi kom hem hade Andreas fixat middagen ugnsstekt korv med mos jättegott och det tackar vi för, du e bäst A och jag älskar dig.
Nu då har man plockat undan, tjejerna har duschat och Julia for till farfar så nu sover de små och jag har hängt tvätt nu ska jag ta och mysa till det i soffan med mitt hjärta och se på sopranos så god natt alla där ute hörs imorron.

Uttryck dig
Postat av: magnus

tjo ho yster syster

ska du ha spik däck med till skorna i december ;)

ha ha

ja nu må jag sätta fart jag med då nu

finns det ju ingen återvändo

sommaren 2010 mc sem klart jag ska me på det

o snart är det helg med

kommer till er på sön o hälsar på

evelina men jag ringer om det idag fred på em så du vet

kram the one and only

2009-08-07 @ 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback