Trötter.

Trött som attan, Jennifer väckte mig halv sex dock så har de båda sovit hela natten trots feber och snor så man får väl vara glad iallafall.
Sover illa annars då jag är själv men extra då det är sjuka :( hoppas på pigga barn snart.
Julia har precis åkt till skolan och hon är hur pigg som helst skönt det iallafall, ingen mer snor nu tack :)
Får se vad som blir gjort idag då, mannen kommer väl hem också skulle jag tro annars är det skumt, ska iallafall ta och klä oss snart och ta reda på tvätten som jag stökade med igår, finns ju alltid ´saker att göra ihemmet bara man vill, eller?
Big b skulle eventuellt komma förbi och fika med efter körlektion får se om han dyker upp då.
Nä svamlar bara en massa känns det som så ska sluta skriva nu.
 hej hej hörs sedan.

Uttryck dig
Postat av: magnus

ja vi får se jag komma nog förbi en snabbis

idag o fikar efter körlektionerna

sen ska jag hem o pyssla med

så man får helg nån gång

ska bli kul o köra lite idag hi hi

ne nu ska jag ta lite java o hoppa i duchen innan det är dags o dra

tjing o hej på er så länge

2009-08-28 @ 08:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback