Tillbaka till vardagen.

Nu är det vardag igen Julia börjar skolan idag och Jennifer är på dagis, pappan i familjen jobbar så nu är det bara jag och lillan hemma och hon har somnat.
Idag hade jag tänkt göra en hel del nytta innan ett , men det blev sånt fint väder så får se om vi passar på att gå ut i stället och göra nytta sedan.
Träffade några mammor efter jag lämnat idag som bor här i närheten denna skola har så mycke konstiga grejor för sig, de har stora krav på barnen och då menar jag stora men inga på sig själva mycket märkligt, jaja förklarar mera sedan.
Vi ska nog ansöka om att Jennifer ska gå på deltid på dagis snart fick det bekräftat idag så ska väl kika lite på det då.
Nä ska det bli nå gjort kan jag inte sitta här så hej hej.

Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback