Tidigt, tidigt!!!!!!

Fy vilken tidig morgon det blev här hemma idag Jennifer vaknade innan sju mer död än levande är man men bara att pallra sig upp, ska inte gnälla  då jag sov till tio igår man hinner ju med så mycket mer när man är uppe i tid.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag är inget toppen väder heller mulet och kallt men utgång blir det av nån form alla barn behöver luft och vuxna, Jennifer blir hemma idag iallafall hon ville gå på utflykt till skogen och hälsa på trollen, livlig fantasi kanske :)
Ibland så blir man fundersam på olika människor tänker ej nämna namn men om man gjort fel själv är det väl inte den människan som ska vara sur och grinig snacka om dålig attityd, inte för att jag vill ha nått med personen i fråga att göra men ändå mycket fult beeteende bara och det var av en slump jag upptäckte detta också konstigt hur människor kan vara.
Nä nu så ska jag fortsättta njuta av min kopp kaffe.

Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback