Sjuklingar.

Ännu mer less, nu har jag två sjuklingar Jennifer och Maya tok förkylda så himla trist de har vaknat om vartannat hela natten så typiskt då man är själv :(
Igår så hade vi främmande av storasyster min hon plockade lite svartvinbär ute i regnet sedan fikade vi tillsammans med Julias farfar  som igentligen skulle passa de små då vi skulle på lektion men den ställdes in då regnet bara öste ner så det blir eventuellt på Lördag istället.
Idag skulle vi till min nära vän Susanne på middag så barnen skulle få ses och vi men ställde in det då barnen blev så snoriga, sorry Susanne hade verkligen sett fram i mot att ses hos dig så jäkla typiskt :(
Är himla trött idag känner jag men skulle tro att det vänder till pigghet igen (övertrött)
Lycka till idag big b kommer nog att gå bra för dig, mycket som verkar göra det nu så ett stort lycka till igen och ring då du e klar.
Nä ska gå och slö mysa med sjukligarna framför tvn i vår säng nu då de är påklädda och morgonplockningen är klar hej,hej.

Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback